lördag 2 april 2011

Första gången här

Detta är första gången jag skriver i en blogg. Jag har sneglat in på olika bloggar under en längre tid nu och känt att detta är något för mig men det är först nu som jag faktiskt gör slag i saken. Skrev mycket dagbok förr och har saknat detta mycket. Varför då inte skriva en dagbok på nätet? Man ska ju följa med i utvecklingen. Tror i och för sig inte min man håller med mig men han är lite anti allt sånt här.

Här kommer jag att skriva saker om mitt liv, saker som jag anser viktiga och som jag vill ventilera. Det kan vara allt från familjeliv till jobb. Ja istort sett allt mellan himmel och jord. Om ni väljer att följa mig under min resa här så är ni varmt välkomna att komma med åsikter och kommentarer. Nu ska jag bara försöka lära mig alla olika delar i bloggvärlden och dricka en stor kopp kaffe.

Kramiz/Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar