onsdag 6 april 2011

Mitt i veckan.

Onsdagkvällar är ganska bra tycker jag för då har mer än halva veckan gått och man börjar se fram emot helgen.

Idag har jag stressat från fotbollsträning för store killen till fotbollsträning med lillkillen. Alla ska ju ha sin beskärda del av uppmärksamhet.

Har nu ätit GI-kost i tre dagar och det känns faktiskt okej, nu har jag i och för sig aldrig varit någon mackätare men pasta och potatis är ju inte fel. Typiskt nog har vi haft både smörgåstårta och vanlig tårta på jobbet. Varför blir det alltid så att när man bestämmer sig för att inte äta vissa saker så blir man bjuden hela tiden. Men det är väl för att ens karaktär ska testas...

Bild lånad från nätet.


Jag ska minsann visa att jag klarar det. Vi har ju slagit vad här hemma att vi inte ska äta godis och kakor och jag tänker inte vara den som förlorar.

Nu ska jag njuta av att göra ingenting ett tag.

Ses/pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar